Skip to main content

Klachtenregeling

Het klachtenreglement treedt in werking op 01 januari 2025 en is gepubliceerd op de website www.lumada.nl.

Lumada Letselschade doet er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent over onze dienstverlening. Als u niet tevreden bent, neem dit dan in eerste instantie op met uw letselschade adviseur. Meestal lost dit al veel onduidelijkheden of bezwaren op. Als u klachten heeft over onze dienstverlening, dan horen wij dat graag zo spoedig mogelijk.

U kunt uw klacht onder vermelding van uw naam, het dossiernummer, e-mailadres en een omschrijving van de klacht schriftelijk indienen.

Per post:
Lumada Letselschade BV
T.a.v. dhr. M. Gerritsen
Postbus 207
6930 AE Westervoort

Per email:
info@lumada.nl

De procedure
Wij zullen binnen 14 dagen schriftelijk reageren op uw klacht per e-mail. Daarna maken wij een afspraak voor een persoonlijk gesprek. Dit gesprek zal plaatsvinden met dhr. M. Gerritsen en, indien nodig de behandelaar van uw dossier. U kunt bij dit gesprek natuurlijk iemand meenemen die u vertrouwd.

Van het klachtenreglement en de ontvangen klachten houdt Lumada Letselschade een goede administratie bij. Dit bestaat uit kopieën van de klachten en de afhandeling daarvan. Deze kopieën worden tot 3 jaar na afhandeling van de klacht bewaard. Het kan zijn dat de afhandeling van uw klacht niet bevredigend is of niet tot een oplossing leidt. Vindt u dat wij uw klacht niet op de juiste manier hebben behandeld, dan kunt u uw klacht daarna ook voorleggen aan het Tuchtcollege van het NIVRE (Nederlands Instituut van Registerexperts), Postbus 4231 3006 AE ROTTERDAM, 010 – 242 85 55, secretariaat@nivre.nl. Zij zullen uw klacht in behandeling nemen.

Heb jij NU vrijblijvend advies nodig?

× Hi! Hoe kan ik je helpen?